Pravilnik o vračilih
Da bi bili upravičeni do vračila, mora biti vaš izdelek v enakem stanju, kot ste ga prejeli, neuporabljen in v originalni embalaži. Potrebovali boste tudi račun ali dokazilo o nakupu.
Za začetek postopka vračila nas lahko kontaktirate na info@keraami.si. Upoštevajte, da je treba vračila poslati na sedež podjetja.
Predmetov, ki nam jih pošljete nazaj, ne da bi predhodno zahtevali vračilo, ne bomo sprejeli.
Za vsa vprašanja o vračilu nas lahko vedno kontaktirate info@keraami.si.
Poškodbe in težave
Preglejte svoje naročilo ob prejemu in nas nemudoma kontaktirajte, če je artikel okvarjen, poškodovan ali če prejmete napačen artikel, da bomo lahko ocenili težavo in jo odpravili.
Izjeme/artikli, ki jih ni mogoče vrniti
Na žalost ne moremo sprejeti vračil artiklov v akcijski ponudbi ali darilnih kartic.
Izmenjave
Najhitrejši način, da si zagotovite, da dobite, kar želite, je, da vrnete artikel, ki ga imate, in ko je vračilo sprejeto, opravite ločen nakup za nov artikel.
14-dnevno obdobje vračil v Evropski uniji
Ne glede na zgoraj navedeno imate, če se blago pošilja v Evropsko unijo, pravico do preklica ali vračila naročila v roku 14 dni iz kakršnega koli razloga in brez utemeljitve. Kot je zgoraj navedeno, mora biti vaš izdelek v enakem stanju, kot ste ga prejeli, neuporabljen in v originalni embalaži. Prav tako pa boste potrebovali tudi račun ali dokazilo o nakupu.
Vračila
Ko bomo prejeli in pregledali vaše vračilo, vas bomo obvestili, ali je bilo vračilo odobreno ali ne. Če bo odobreno, boste v 10 delovnih dneh samodejno prejeli vračilo na prvotno plačilno sredstvo. Upoštevajte, da lahko traja nekaj časa, da vaša banka ali izdajatelj kreditne kartice obdela in uredi vračilo.
Če je od odobritve vašega vračila minilo več kot 15 delovnih dni, nas kontaktirajte na info@keraami.si.
8. Pravica do odstopa od nakupa, vračilo izdelkov
Uporabnik (kupec) ima pravico, da v 14-ih dneh od dne prevzema naročenih izdelkov Trgovcu na kontaktni elektronski naslovinfo@keraami.si, sporoči, da odstopa od kupoprodajne pogodbe, pri čemer mu ni potrebno navesti razloga za takšno odločitev.
Vrnitev kupljenih izdelkov Trgovcu v roku za odstop od kupoprodajne pogodbe šteje za sporočilo o odstopu. Edini strošek, ki zaradi odstopa od kupoprodajne pogodbe bremeni uporabnika (kupca), je strošek vračila izdelkov Trgovcu. Kupljene izdelke je potrebno vrniti Trgovcu najkasneje v roku 30-ih dni od dne oddanega sporočila o odstopu od kupoprodajne pogodbe. Kupljene izdelke je potrebno vrniti Trgovcu nepoškodovane, v originalni embalaži in v nespremenjeni količini, razen če so izdelki uničeni, pokvarjeni, izgubljeni ali se je njihova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv uporabnik (kupec).
Vračilo opravljenih vplačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Zaradi zagotavljanja gotovosti, točnosti in pravočasnosti vračila ter zagotavljanja evidence o plačilih, se vračilo plačila kupcu izvede z nakazilom na njegov transakcijski račun, razen če potrošnik izrecno zahteva vračilo na drugo plačilno sredstvo. Potrošnik zaradi vračil ne nosi stroškov. Vračilo plačila v gotovini ni mogoče!
Če je poštni paket, s katerim je uporabnik (kupec) prejel naročene izdelke, fizično poškodovan, če v njem manjka vsebina ali če kaže znake odprtja, mora uporabnik (kupec) sprožiti postopek reklamacije pri Dostavni službi (glej točko 15.). Za vrnjene izdelke Trgovec uporabniku (kupcu) takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 30 dni od prejema sporočila o odstopu vrne vplačani znesek oziroma koriščeni darilni bon, morebitne koriščene promocijske kode in drugi popusti pa se uporabniku (kupcu) ne vrnejo. Vračilo vplačanega zneska izvrši Trgovec na osebni oz. transakcijski račun uporabnika (kupca). Koriščeni darilni bon Trgovec vrne v obliki dobropisa.
Obrazec za odstop od pogodbe vam posredujemo preko elektronske pošte.